Nederland nationaal team + coach
Moderators: Jay2k1, DavidM, The_One
-
- Junior Member
Nederland nationaal team + coach
Yo guys,
DUTCH:
aangezien het een NATIONAAL elftal betreft, in het Nederlands...voor degene die dit ook willen lezen ook nog in het engels onderaan...lol
-----
Nou, ik zal dan maar een topic openen voor de Nederlanders onder ons. We zijn in de minderheid..VERUIT, magoed. We hebben genoeg goeie spelers, ben ik van overtuigd.
Ok, nou laten we dan maar hetzelfde gaan doen als bij de andere landen. Stemmen over de coach.
Wie weet er goeie Nederlandse spelers? En die het team kunnen en willen coachen?
Ben je zelf een goeie Nederlandse speler, ook melden graag.
-----
ENGLISH:
Well, lets open a topic for the Dutchies among us. We are in minority. WAAY in minority, but ah well...We have enough good players, I'm sure of that.
Ok, well lets do the same as the other countries; Vote over a coach.
Who knows good dutch players? And are willing, and can coach the team?
If ur a good Dutchie urself, let urself be heard here!
(fs|0|DaBOON)
DUTCH:
aangezien het een NATIONAAL elftal betreft, in het Nederlands...voor degene die dit ook willen lezen ook nog in het engels onderaan...lol
-----
Nou, ik zal dan maar een topic openen voor de Nederlanders onder ons. We zijn in de minderheid..VERUIT, magoed. We hebben genoeg goeie spelers, ben ik van overtuigd.
Ok, nou laten we dan maar hetzelfde gaan doen als bij de andere landen. Stemmen over de coach.
Wie weet er goeie Nederlandse spelers? En die het team kunnen en willen coachen?
Ben je zelf een goeie Nederlandse speler, ook melden graag.
-----
ENGLISH:
Well, lets open a topic for the Dutchies among us. We are in minority. WAAY in minority, but ah well...We have enough good players, I'm sure of that.
Ok, well lets do the same as the other countries; Vote over a coach.
Who knows good dutch players? And are willing, and can coach the team?
If ur a good Dutchie urself, let urself be heard here!
(fs|0|DaBOON)
Last edited by (fs|DaBOON) on 23-03-2003 23:43, edited 1 time in total.
-
- Junior Member
Pele is in my team/squad, and he's from Belgium...unfortunatly.
I don't/didn't know these dutch guys, never heard of them. Strange really. But they're in nice clans. (Een meevaller! )
Maybe we should open an IRC channel on quakenet...something like holland.deahtball.
Do you know me Rens?! I don't remember you...
I don't/didn't know these dutch guys, never heard of them. Strange really. But they're in nice clans. (Een meevaller! )
Maybe we should open an IRC channel on quakenet...something like holland.deahtball.
Do you know me Rens?! I don't remember you...