Swedish national team
Moderators: Jay2k1, DavidM, The_One
- Kid.Gnoff/Gonou
- Junior Member
Swedish national team
do we have enough swedish players for a thing like this? ...
jag e ganska ny i DB men van klanlirare sedan innan... så vill/kan inte leda men e gärna med o lirar.. om jag har de 1337 skillz som krävs vill säga... heh
jag e ganska ny i DB men van klanlirare sedan innan... så vill/kan inte leda men e gärna med o lirar.. om jag har de 1337 skillz som krävs vill säga... heh
- Kid.Gnoff/Gonou
- Junior Member
- Kid.Gnoff/Gonou
- Junior Member
got the mail and it would be soft som fan. var tvungen o registrera . som sagt jag e ganska ny med db oxå, lirar ut instagib ctf för det mesta ( nej inte 2k3 ). fast det skulle vara skoj juh o aega lite med swe db lag . om det blir nåt så skriv till mig på mail, icq eller irc ( heter L-Burna bara på qnet ). och jag idlar på #deathball för det mesta .
Last edited by L-Burna on 26-03-2003 13:25, edited 1 time in total.
L-Burna wrote: got the mail and it would be soft som fan. var tvungen o registrera . som sagt jag e ganska ny med db oxå, lirar ut instagib ctf för det mesta ( nej inte 2k3 ). fast det skulle vara skoj juh o aega lite med swe db lag . om det blir nåt så skriv till mig på mail, icq eller irc ( heter L-Burna bara på qnet ). och jag idlar på #deathball för det mesta .
coolt coolt